سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

عمار

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس،‌ با اعلام این خبر گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در جلسه با هیئت دولت و بیانیه‌ای که به امضای نمایندگان مجلس رسید که در آن از رئیس جمهور خواسته شد مانع از موازی کاری در سیاست خارجی شود، کمیسیون امنیت ملی روز چهارشنبه 17 شهریور در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور بر جلوگیری از موازی کاری در سیاست خارجی تأکید کرد.

وی افزود: در این نامه از رئیس جمهور خواسته شده با تدبیر و برنامه‌ریزی از موازی کاری در عرصه سیاست خارجی جلوگیری و در عوض ساختار وزارت خارجه تقویت و حمایت شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل 127 قانون اساسی که براساس آن رئیس جمهور می‌تواند در شرایط و مناطق خاص دنیا که موضوع خاصی رخ داده و با اختیارات خاص و محدود، نمایندگان ویژه‌ای را تعیین کند، اظهار داشت: معرفی نمایندگان برای مناطق مختلف دنیا بدون اینکه شرایط خاصی رخ داده باشد، خلاف اصل 127 قانون اساسی است.

الهیان ادامه داد: با توجه به وضعیت پیچیده کنونی حاکم بر جهان و هجمه همه جانبه استکبار جهانی علیه کشورمان به نظر می‌آید در به کارگیری افراد به عنوان نماینده ویژه باید نهایت دقت به کار گرفته شود، چرا که اظهارات نسنجیده بقایی نماینده ویژه رئیس جمهور در مورد ترکیه، چالش‌هایی را در عرصه سیاست خارجی و روابط حسنه و دوستانه ما با ترکیه به همراه داشت که این امر عنایت و توجه ویژه رئیس جمهور در انتخاب افراد به عنوان نماینده ویژه را می‌طلبد. 

نشریه عمار شماره نودو هشتم


بالا
+ نوشته شده در یکشنبه 89 شهریور 21ساعت ساعت 3:4 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




عمار

 اخیراً گروه موسوم به مادران داغدار با انتشار اعلامیه ای از تغییر نام این گروه به نام مادران پارک لاله خبر دادند.
 گروه مذکور متشکل از تعدادی زن دارای گرایش سیاسی اصلاح طلبانه که هر هفته بعدازظهر روز شنبه در حمایت از دستگیرشدگان عوامل محرک ناآرامی های پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در اطراف میدان آب نمای پارک لاله تجمع و راهپمایی می نمایند . گفته می شود برخی از  اعضای این گروه جزء دخترانی هستند که هنوز ازدواج نکرده اند چه رسد به اینکه مادر شده باشند!
در اعلامیه منتشره علاوه بر اعلام تغییر نام این گروه و تاکید بر خواسته های خود (آزادی بی قید و شرط دستگیر شدگان و برخورد با مسببین افرادی که در ناآرامی ها کشته شده اند ) آمده است :« ما مادران عزادار پس از یک سال عزاداری همراه با دادخواستی مصمم تر از پیش حرکت خود را تا رسیدن به خواسته های قانونی مان ادامه خواهیم داد و پس از این خود را مادران پارک لاله می نامیم ، چرا که اولین میعادگاه این خانواده بزرگ پارک لاله تهران بود و اولین تجمع سکوت نیز در همین پارک برگزار گردید ... ما مادران پارک لاله که خود قربانی خشونت و تبعیض علیه زنان بوده و هستیم از تمامی فعالیت های مخالف خشونت و برابر خواهانه حمایت می کنیم و بر همه زنان و مردان آزاده درود می فرستیم .»
گفته می شود این گروه تحت تأثیر زهرا رهنورد بوده و القائات فکری وی باعث شده تا این گروه به فعالیت خود ادامه دهد.
گفتنی است پس از مرگ فتنه و رویگردانی مردم از سران فتنه عناصر فتنه گر در راهکاری جدید استفاده از زنان  را در دستور کار خود قرار داده و استفاده از این قشر از جامعه را برای به حرکت واداشتن بدنه فتنه مدنظر قرار داده اند و در اکثر موارد سعی می کنند از آنها بهره برداری تبلیغاتی نمایند.

نشریه عمار شماره نود و هفتم


بالا
+ نوشته شده در سه شنبه 89 شهریور 16ساعت ساعت 2:53 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<   <<   6   7   8   9      >