سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

گزیده ای از نشریه عمار .....

اخبار کوتاه

* یکی از عناصر ضدانقلاب فراری به نام محمدعلی اصفهانی که با برخی سایت‌های گروهکی نظیر اخبار روز و ایران گلوبال همکاری می‌کند، در وبلاگ خود نوشت: شعار نه غزه، نه لبنان حاصلی نداشت جز ایجاد نفرت نسبت به اپوزیسیون سبز در میان مردم خاورمیانه و نیز تشدید بدبینی نزد بخش قابل توجهی از فرهیختگان سیاسی در سراسر دنیا، که به حق به عنوان جزئی از وجدان بیدار جهان معاصر شناخته می‌شوند، و به دلایلی که باید جداگانه مورد بررسی قرار گیرد، نظر چندان مساعدی به جنبش ندارند و آن گونه که بایسته و شایسته است از آن حمایت نمی‌کنند. شبیه همین شعار بود ادعایی که بسیج و سپاه و لباس شخصی‌ها را عرب‌های از خارج آمده معرفی می‌کرد.

*کتب انجیل و تورات تحریف شده به صورت گسترده از مرزهای غربی وارد کشور شده‌اند. به گزارش آتی: یکی از مسئولان امنیتی کشور در نشست اخیر خود در آذربایجان غربی با اعلام این موضوع، تاکید کرده بود که اشغالگران نقش مهمی در این مسئله دارند و این کتابها را از طریق مرزهای عراق وارد کشورمان می‌کنند. به گفته وی، بخشی از این کتب در منطقه و بخش عمده‌ای به مناطق مختلف کشور قاچاق می‌شود.

* پس از اعدام چند عضو پژاک اعضای این گروهک با حضور در روستا‌های مناطق کردنشین غرب کشور با مظلوم‌نمایی قصد جذب نیرو را داشتند. اعضای این گروه که همواره با زور و تهدید از مردم  کردنشین نیرو و امکانات جذب می‌کردند این بار با تضرع و خواهش خواستار الحاق نیرو به این گروهک بوده‌اند. جالب آن که مردم محلی که از این رفتار غیرمعمول پژاک متحیر بودند، علت این تضرع و التماس را ضعف نیروی انسانی پژاک و کومله اعلام کرده‌اند. وابستگان به این گروهک‌ها در دانشکده‌ها و مراکز آموزش عالی در اقدامی عجیب به شعارنویسی در حمایت از عبدالله اوجلان رهبر پ.ک.ک  ترکیه پرداخته‌اند.

* به تازگی تبلیغی روی تعدادی از اتوبوس‌های نیویورک نقش بسته است که مسلمانان ‌را تشویق به خروج از دین اسلام کرده و به آنها وعده کمک داده است.

پاملا گلر که رئیس سازمانی برای متوقف کردن روند فرایند مسلمان شدن در آمریکاست در این باره گفت: این تبلیغات با هدف کمک به افرادی است که می‌خواهند از دین اسلام خارج شوند.!

* پس از آنکه هفته نامه آلمانی اشپیگل در گزارش ویژه خود نوشت: کاسپین ماکان از ماجرای قتل ندا آقاسلطان بهره برداری شخصی می‌کند و کار تا آن جا بالا گرفته که برای خود مشاور مطبوعاتی استخدام کرده است، سایت وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس با عصبانیت نوشت: حمله به ماکان به خاطر دیدار از اسرائیل یک بار دیگر در مقاله‌ای بازتاب یافت و این بار هفته نامه آلمانی «اشپیگل» با انتقاد از اینکه ماکان بابت مصاحبه‌هایش دستمزد مطالبه می‌کند و نیز دیدارش با شیمون پرز، او را سرزنش کرده است.

* شیرین نشاط، دختر سرلشکر علی نشاط فرمانده گارد دوران طاغوت و کارگردان فیلم ضد ایرانی «زنان بدون مردان» بزودی دومین فیلم ضد ایرانی خود را کلید می‌زند.

* حجةالاسلام والمسلمین قائم مقامی از دوستان قدیمی نوری‌زاد در نامه‌ای به وی نوشت: در مجلس سالگرد یکی از شهدا وقتی در مورد ناکارآمدی نظام اسلامی و علیه روحانیت سخن گفتید به شما هشدار دادم چنانچه در زمان حاکمیت پیامبر اکرم (ص) هم بودید به آن حضرت اعتراض می‌کردید.

* شیرین عبادی رئیس کانون غیرقانونی مدافعان حقوق بشر از پاسخ به یک شنونده صدای آلمان (مقیم لندن) درباره عدم توجه به وضعیت حقوق بشر در کشورهای عرب خاورمیانه، طفره رفت.

* رابرت مرداک سرمایه‌گذار صهیونیست شبکه ضد اخلاقی «فارسی1» درصدد گسترش این شبکه است. مرداک درصدد است با اختصاص بودجه اولیه 30 میلیون دلاری، 5 شبکه دیگر را پس از «فارسی1» راه اندازی کند.

* الشرق الاوسط به نقل از دیپلماتهای غربی نوشت: آمریکا امیدوار است بازرسان آژانس در ایران به مخازنی دست پیدا کنند که در آن تجهیزات ساخت جنگ افزار هسته‌ای مخفی است! خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز همسو با این ادعا نوشت: پس از توافق مبادله سوخت هسته‌ای، تجهیزاتی در پایگاه‌های اتمی ایران نابود شد که می‌توانست سیستم الکتریکی تولید بمب اتم را تأمین کند. این خبرگزاری که گویا به خبط رسانه‌ای خود پی‌برده است، بی‌درنگ می‌افزاید: البته اثبات این موضوع زمان بر است!

* بررسی پرونده یکی از آقازاده‌ها که شامل چندین سال فعالیت‌های اقتصادی وی می‌باشد بار انبوهی ازگزارش‌ها را تشکیل داده و با اضافه شدن برخی موارد دیگر همچون دخالت در برخی حوادث بعد از انتخابات پرونده وی شامل 35 زونکن تاکنون شده است. پرونده این آقازاده با بدست آوردن اسناد جدید دیگر در حال قطور شدن است.

قطعه‌ای از بهشت (خاطراتی ازبزرگان)
این هفته  با:حضرت امام

* وقتی زندان بودیم، می دانستیم که امام کاری برایمان نمی‌کند و هیچ امیدی به آزادی نداشتیم. از زندان که آزاد شدم، یک‌راست رفتم پیش امام. به‌ام گفت: «من هرشب به یاد شما بودم و دعاتان می‌کردم».

* همین که از خواب بیدار می‌شد، چراغ خواب کوچک بالای سرش را خاموش می‌کرد. موقع پیاده‌روی در اتاق هم همین‌طور، چراغ‌های اتاق را خاموش می‌کرد. با سه مشت آب وضو می‌گرفت. حتی اجازه‌ی استفاده‌ی بیش از اندازه‌ی دستمال‌کاغذی را هم نمی‌داد. روی لیوان آب نیم‌خورده هم کاغذ می‌گذاشت که بعداً بخورد.

نشریه عمار شماره شصت و سوم


بالا
+ نوشته شده در یکشنبه 89 خرداد 9ساعت ساعت 3:10 عصر توسط عمار نظرات ( ) |