سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

عمار

* کروبی که چندی پیش گفته بود حتی سر قبر پدرم هم نمی توانم بروم! این بار با واکنش از سوی امت حزب الله شهرری روبرو شد و مجبور به فرار از این شهر شد. به گزارش جوان آنلاین روز گذشته نفر پنجم انتخابات سال گذشته بدون قرار قبلی در مراسم ختم مرحو حجت الاسلام سید تقی موسوی درچه ای از اعضای مجمع روحانیون مبارزحاضر شده بود که با واکنش مردم متدین شهرری روبرو شد و در نهایت با اعتراض مردم که شعار می دادند " حرم عبدالعظیم جای منافقین نیست" مجبور شد با اعوان و انصارش شهرری را ترک کند.
لازم به ذکر است اعتراض مردم شهرری محدود به کروبی نبود و با شعار دادن علیه مجید انصاری و محتشمی پور که از افراد بسیار موثر در ایجاد توهم تقلب در سران فتنه بود این دو را نیز مجبور به خروج فوری از مراسم ختم و خارج شدن از شهرری کرد.البته برخی رسانه های همسو با این جریان خبر کذب برخورد فیزیکی با این دو را نیز منتشر کرده اند.
گفتنی است قرار بود خاتمی نیز در این مراسم شرکت کند اما به دلیل احتمال برخورد مردمی با خود از شرکت در مراسم ختم آن مرحوم خودداری کرد.

* اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که برخی از زندانیان حوادث بعد از انتخابات ریسات جمهوری با دراختیار گرفتن تلفن همراه اقدام به ارتباط گیری با سایت های ضد انقلابی کرده اند.
گفته می شود سه نفر از زندانیان گروهک منافقین که در جریان اغتشاشات پس از انتخابات دستگیر شدند در هفته گذشته با گوشی تلفن همراه و سیم کارتی که توسط یکی از آنان تهیه شده به چندین سایت ضد انقلابی و گروههای سیاسی وصل شده و پس از به دست آوردن اخبار، مطالب را در داخل زندان منتشر می کرده اند.
نامبردگان در داخل یک اندرزگاه می باشند. یکی از آنان اخبار بیرون از زندان را از طریق خانواده یکی از منافقین مستقر در عراق دریافت و در داخل زندان منتشر می کرده است.
گفتنی است گوشی تلفنی که در اختیار نامبردگان بوده قابلیت ارتباط با اینترنت را داسته است.
شایان ذکر است این افراد شناسایی شده و پرونده جدید دیگری برای انان دراین زمینه گشوده شده است.

* به تازگی نیروهای امنیتی پاکستان یکی از اعضای گروهک تروریستی جندا... دستگیر نموده که این فرد قصد داشت مبلغ 40 میلیون یورو را به یکی دیگر از اعضای این گروهک تحویل دهد.
گفته می شود نامبرده قصد تحویل بخشی از این وجه را به یکی از اعضای گروه های آزادیخواه پاکستان نیز داشته که توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر شده است. قسمتی از این پول قرار بود در جهت ایجاد ناامنی و خرابکاری در ایران صرف شود و بخشی از آن نیز صرف اهداف به اصطلاح آزادیخواهان در بلوچستان ایران و پاکستان شود.

نشریه عمار شماره نودم


بالا
+ نوشته شده در شنبه 89 مرداد 30ساعت ساعت 1:48 عصر توسط عمار نظرات ( ) |