سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

بدون عنوان

بالا
+ نوشته شده در دوشنبه 89 فروردین 23ساعت ساعت 2:25 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




افتخار ملت ایران!؟

در چندی پیش کشورمان شاهد مشکلاتی بود که در تاریخ کم سابقه است.

تمامی کشور ها و یا دولت های مختلف دنیا دشمن هایی از نظر های مختلف دارند برخی برای استعمار کشوری با آن دشمن است برخی برای رهایی از استعمار برخی برای داشتن قدرت برخی برای ثروت برخی برای دشمنی با شخص رئیس دولت برخی از حسادت به رئیس دولت برخی برای پایین نیامدن شان دولت برخی برای اسلام برخی برای حذف اسلام برخی برای مردم وخیلی موارد و انگیزه های مختلف که وجود دارد.

اما در چند ماه گذشته تاریخ کشورمان شاهد یک اتحاد عجیب بود!عده ای نشاید زیاد با هدف های مختلف با هم هم انگیزه شده بودند!!! این اتحاد از آنجایی عجیب است که برخی از این افراد نه برای تغیر نظام بلکه فقط برای تغیر دولت به ضعم خودشان تلاش می کردند ولی دراصل دیدیم حرکت برای تغیر نظام اسلامی ما بود !!!!!

در چند ماه گذشته طیفهای زیر حضور داشتند: (طیف فتنه)

1-مخالفین ملتی خواهان آزادی
2-مخالفین اسلام
3-مخالفین نظام بخاطر کینه ای قدیمی به خاطر از دست دادن حکومت (سلطنت طلب ها)
4-مخالفین نظام به خاطر اینکه حکوت را لایق خود به خاطر مبارزاتشان می دانند (مجاهدین خلق)
5-مخالفین نظام به خاطر بیان تفسیر واقعی از اسلام (دول عربی)
6-مخالفین دولت به خاطر تغییر تفکر رئیس جمهور از اصلاح طلبی به اصولگرایی
7-مخالفین دولت به خاطر شکست در انتخابات 84
8-مخالفین دولت به خاطر انتقاد به دولت
9-مخالفین دولت به خاطر مشکل های شخصی و یا کم اهمیت
10-مخالفین دولت به خاطر نداشتن پست و مقام در دولت جدید

جالب اینجاست تمامی طیفهای ذکر شده برای کسب هدف خود در خیابانها و محافل سیاسی اقدام می کردند. که در برخی موارد، به صورت کاملا تصادفی (البته با حسن ظن بسیار) با هم متحد شده و دیدیم پیشامدش را ....

البته چیزی که درس عبرت برای تمامی طیف های مذکور می باشد این است که مردم با تفکیک تمامی طیف ها به هرکدام پاسخ مناسب خود را دادند و از میدان بدرشان کردند پاسخ مردم به تمامی پنج گروه اول -طیف فتنه-مشت محکم چهارشنبه "نهم دیماه" بود که باعث می شود تا مدت ها خانه نشین شوند. البته انصافا پنج گروه دوم در این راهپیمایی برای دفاع از اسلام و مملکت خود حضور داشتند و نتیجه اش را هم دیدند.

همچنین مردم بقیه طیف ها (پنج گروه دوم) را دعوت به "رعایت تقوا، قانون اساسی، عدالت، اطلاعت از ولایت فقیه، انصاف،خوش بینی و صبر" کردند و به آرامی به کناری برای تفکر به کرده خود راهی کردند و به آنها اجازه زندگی کنار خود را دادند تا شاید در مسیر عدالت و پیشرفت عقب نمانند .

به خود می بالم که چه ملت فهیم و با انگیزه و فهیمی داریم که در پرتو سخنان مدبرانه رهبر با سرعت و پیروزی چنان می غرد که در تاریخ کم سابقه یا بی سابقه است.

درود خدا بر ایرانیان غیور و پیروزمند کشور اسلامی ایران ....
(
الهم عجل لولیک الفرج)

نشریه عمار شماره بیست و پنجم


بالا
+ نوشته شده در یکشنبه 89 فروردین 22ساعت ساعت 4:49 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<      1   2   3   4   5   >>   >