سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

اشرف مخلوقات ....

انسان ظرفیت های فراوانی دارد پتانسیل انسانیت بشر از گذشته تاریخ تا به حال به ترسیم کشیده شده است .

در تاریخ بشر انسان های متعددی زیسته اند و اعمالی در خور ثبت در تاریخ برای ما به جای گذارده اند و آنها که اعمالشان در خور ضبط توسط بشر نبوده توسط طبیعت ضبط شده است . در هر دونوع این ضبط شده ها یک تشابه وجود دارد و آن هم فرق نداشتن انسان مثبت و منفی است چرا که وظیفه فقط ضبط رفتار ها بوده و از نظر ثبت کننده وقایع فرقی بین آنها نیست. فرق این دو نوع افراد را استفاده کننده از تاریخ می داند و برایش قابل اهمیت است .

با مرور بر وقایع تاریخ مامی توانیم ظرفیت وجودی انسان را در یابیم از میان افراد مختلف ورفتارهایشان به راحتی حد پایین این پتانسیل را می توان پایین تر  از حیوان تقریب زد همان گونه که در قرآن آمده است (بل هم اضل)!!

البته برای حد بالاهم نظری وجوددارد وقتی پیامبر به معراج میروند در مرحله ای جبرئیل می ایستد و به دلیل نداشتن اجازه  پیامبر تنها طی مسیر می کنند و به جایی می رسند که گفته شده فاصله خداو حضرت به اندازه قوس یک کمان میشود.!!!

شاید به قطع بتوانیم پتانسیل و ظرفیت انسان را از بل هم اضل تا بیش از جایی که مقرب ترین فرشته خدا هم نمی تواند برود بدانیم !

این طیف بسیار گسترده ایست که تمامی بشر با ظرفیت های مختلف در آن قرار می گیرد.

نشریه عمار شماره بیست و دوم


بالا
+ نوشته شده در چهارشنبه 89 فروردین 18ساعت ساعت 8:35 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




فشارهای همه طرفی به صداسیما..!

دقت کردید که هرکه از هرجناح و عقیده ای که هست صدا سیما را هدف شدید ترین نقد هایش می کن مثلا تند روهای اون طرفی صدا سیما رو متهم به سانسور و دروغ گویی می کنند که "با این کا رها به چهنتیجه ای می خواهند برسند چرا این همه سانسور بزارینمردم خودشون فکر کنند و تصمیم بگیرند" یا اینوری ها "دیگهدارن هرچه می خواهند نشون می دنبیا دیگه از کاوارهها و مطرب خونه هاهم نشون بدین فکر می کنند با این کارا می تونند جلوی ماهوار رو بگیرن بابا یه عده می خوان ماهواره ببینن به ما چه که باید بچه ها مون این فیلم های اونجوری رو ببینن" و امثال اینهامشخص نیست که کی این صدا و سیمای ما می تونه ازبین این دو گروه نقاد رها بشه ولی من کر می کنم خیلی از حرفا درسته ولی تا وقتی جای اداره کنند گانسیما نباشیم نمی تونیم هس کنیم که اونها چقدر تحت فشارند دوما از هر قشری تو صدا سیما برای کار هست ما که نمی دونیم چقدر اونها می تونن جلویسلقه های مختلف و گاها معاند نظام رو بگیرند آخرشم یه چیزی در میره !!

خیلی کشش ندم نشریه عمار و از اینجا دانلود کنین.

باتشکر عمار


بالا
+ نوشته شده در سه شنبه 89 فروردین 17ساعت ساعت 5:5 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<      1   2   3   4   5   >>   >