سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

بدون عنوان

امروز تنها نسخه الکترونیکی عمار را ببینید.!!!!!!!

نشریه عمار شماره بیست و چهارم


بالا
+ نوشته شده در شنبه 89 فروردین 21ساعت ساعت 2:33 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




ایثار ....

هنوز انسان هایی هستند که برای زنده موندن انسانیت کار هایی درخور نام ایثار انجام دهند زنان و مردانی که با افعالشان خیلی ها را متحیر و بسیاری را به تحسین وا می دارند افرادی که در دنیا به گونه ای دیگر فکر می کنند! به گونه ای دیگر می زیند! به گونه ای دیگر حرف می زنند ! به گونه ای ازدواج می کنند! به گونه ای دیگر.....!و به گونه ای دیگر می میرند!!!!!!!!!

آدمهایی که گفتم همین جا کنار ما هستند و لایه های مادی چشم ما پنهان شده اند! آدم هایی که شاید بار ها و بار ها ببینیمشان ولی هیچی از آن ها در ذهنمان نماند چه به رسدبه اینکه از آنها بیاموزیم انسان هایی که با آنها زمان زیادی می گذرانیم و اگر نخواهند نمی توانیم از کار شان خبر دار شویم چه رسد که ابعاد کار هایشان را بفهمیم تازبان نگشایند نمی دانیم چه کرده اند ووقتی میفهمیم چه کرده اند انگشت حیرت گزیده و خود را از آنها دور می پنداریم !!!!

هنوز دخترانی هستند که تمام آرزویشان را به خاطر بچه ای فدا کنند و خط بطلانی بر آرزوی دیرینه ازدواج آرمانی با معیار های خود را بکشند!! حس مادری نه فقط برای مادرانی است که بچه به دنیا آورده اند گاهی ممکن است خدا این حس بالقوه را در دختری ازدواج نکرده گذاشته و او را بیازماید حس انتخاباز سر دوراهی !!!  خوشبختی که در تمام دوران قبل آرزویش بوده و خوشحالی بچه ای بی مادر !!! انتخاب سختی است ولی درود بر آنها که توانستند انتخاب کنند و با خدای خود معامله کنند.

آفرین بر انسان های ایثار گر و از خود گذشته «یا سیدتنا و مولاتنا یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها»

 

 

 

نشریه عمار شماره بیست و سوم


بالا
+ نوشته شده در پنج شنبه 89 فروردین 19ساعت ساعت 5:20 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<      1   2   3   4   5   >>   >