سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

بدون عنوان

بالا
+ نوشته شده در سه شنبه 89 فروردین 31ساعت ساعت 1:4 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




ما اهل کوفه نیستیم....!!!!

در زمان علی (ع) وقایع بسیاری رخ داد تاعلی از ماموریت خود باز بماند که اولین آن سقیفه  و آخرین آن ملعون بن ملجم مرادی بود هدفسیریبرتاریخ نیستبلکه می خواهیم زمینه باشد تا بفهمیم که بعد از امام با درایت و معرفت حاج احمد آقا (فرزند امام) و هوشیاری مردم -نه به گونه مردم مدینه- سقیفه ای روی نداد  اما در ادامه مسیر رهبری انقلاب بودند هستند افرادی که بخواهند این گونه هست نباشد نه بخاطر آنکه دستور کرفته ی دشمن باشند نه که اگر این گونه بود لااقل برای کشورامان ارز آوری داشت! نه چراکه خود را لایق حکومت می دانند و یا به خاطر دوستان لایق حکومتشان !!! هرچه که هست ترمز قطار انقلاب شده اند نه بگونه ای که قطار بایستد ماذ اله قطار باوجود رهبری آگاه و مردمی هوشیار محال است بایستد....

آنها همانطور که گفته شد دستشان از سقیفه کوتاه شد اما خود را مایوس نکردند امید به جمل ها و صفین ها و نهروان ها داشتند که در این سی سال مردم ما نه اهل یصرب بودند که تن به جمل دهند و نه اهل کوفه که تن به صفین دهند صفین ایران را ما به گونه ای رقم زدیم که نهروانی در پیش نداشته باشد به گونه ای رفتار کردیم که خوارج خود به اضمحلال روند در خود حل شوند و نیاز به کشتن چهار پنج هزار نفرشان در نهروان نباشد! و درآخر امر مولای مارا حاجت روا کنند! این بارتاریخ تکرار نشد چرا که ما به سخن مولایمان علی در عبرت گرفتن از تاریخ گوش سپردیم و مطیع بودیم و امام جمارانمان را با این جمله به یاد آوردیم که «پیشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد».

این بار مانگذاشتیم آنها که پیشانیشان پینه بسته سیاست و مبارزه و زندان و پیرو خط امامی است!! مسیر تاریخ را عوض کنند و نگذارند ما پرچم انقلابمان را تحویل ولیعصر (عج) دهیم ما نگذاشتیم آنهایی که خود را با یاران امام بر زده اند و حتی یک سابقه ی مثبت در پرونده اعنالشان نیست مولای مارا گوشه نشین کنن.

ما اثبات کردیم که تنها اهل کوفه نیستیم بلکه به گفته امام صادق1 بر ترین مردم تاریخ بشر هسیتیم چرا که مولایمان را در مسیر پر تلاطم رهبری تنها و بی کس نگذاشتیم.

لبیک ای مقتدا و مولای ما سید علی خامنه ای سید ما، مولاى ما، دعا کن براى ما؛ صاحب ما توئى؛ صاحب این کشور توئى؛ صاحب این انقلاب توئى.

نشریه عمار شماره سی و دوم


1. امام صادق می فرماید «امت آخر والزمان بر تر تمام امت ها هستند»


بالا
+ نوشته شده در دوشنبه 89 فروردین 30ساعت ساعت 8:38 صبح توسط عمار نظرات ( ) |




   1   2   3   4   5   >>   >