سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

عمار

آرایش تخریبی رسانههای غربی در مورد فتوای اخیر رهبر انقلاب

سه‌شنبه گذشته، با بارگذاری پرسش و پاسخ جدیدی در بخش «استفتائات» پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، عکس‌العمل و تحرک رسانه‌ای زیادی از سوی رسانه‌های ضد‌انقلاب در فضای مجازی صورت گرفت. محور اصلی استفتاء، پاسخ به سؤالی در حوزه «ولایت فقیه» بود.
این رسانه‌ها، سعی کردند در سه حوزه فعالیت تخریب خودشان را آرایش دهند. ابتدا و بدون توجه به تاریخ پرافتخار مرجعیت شیعه، این استفتاء را بدعتی در احکام صادره از سوی مرجعیت شیعه جلوه دادند. در سطح دوم سعی کردند که بدون اینکه کوچکترین اشاره‌ای به محور اصلی این استفتاء کنند، تمرکزشان را بر تخریب اصل 109 قانون اساسی -که به بیان ویژگی‌های ولی‌فقیه می‌پردازد- ‌گذارند؛ و در سطح سوم، تلاش کردند آن قسمت از متن استفتاء را که عبارت بود از «ولایت‌فقیه، در عصر غیبت شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار» که به‌صورت تلمیحی به جمله‌ی امام اشاره دارد مورد آماج قرار دهند.

نکته جالب اینکه برخی از رسانه‌های ضد انقلاب، برای این مسئله فقهی و مردمی از عکس نظامی و فضای نظامی استفاده کردند که البته این کار در فضای جنگ روانی و بی‌اخلاقی این رسانه‌ها غیرعادی نیست. مدتی پیش نیز، زمانیکه رهبر انقلاب در دیدار با کارگران پیرامون موضوع هسته‌ای، موضع‌گیری بسیار مهم و شفافی درباره سیاست دیپلماسی ایران کردند، شبکه خبری CNN در خبر آن دیدار -به‌جای عکس دیدار رهبر انقلاب با کارگران- عکس دیدار روحانیون با ایشان را در صفحه‌‌ی خبرش قرار داد. این رسانه‌ها آدرس غلط می‌دهند تا در فضا غبار ایجاد کنند و مخاطب را به اشتباه بیاندازند.

نشریه عمار شماره هشتاد و یکم

 


بالا
+ نوشته شده در یکشنبه 89 مرداد 3ساعت ساعت 2:32 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




عمار

دبیر کل حزب الله لبنان خبرداد
طرحی بزرگ برای هدف قراردادن مقاومت

سید‌حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان از طرح بزرگی برای هدف قرار دادن مقاومت با توسل به دادگاه بین المللی ترور رفیق‌حریری نخست‌وزیر سابق لبنان خبر داد. وی شرایط کنونی لبنان را بسیار پیچیده و حساس خواند و اعلام کرد نام کسانی را که علیه کشور و مقاومت توطئه می‌کنند افشا خواهد کرد. سیدحسن نصرالله با اشاره به نادیده گرفته شدن مهم‌ترین احتمالات یعنی نقش رژیم صهیونیستی در این ترور کمیته تحقیق دادگاه بین المللی حریری را کاملا سیاسی و فاقد مجرای قانونی توصیف کرد و گفت: کسانی که شاهدان دروغین را در دادگاه حاضر کردند باید محاکمه شوند و جرم آنها بیشتر از خود شاهدان است.

در این حال سمیر جعجع رهبر جریان افراطی فالا نژیست‌های مسیحی لبنان از احتمال شروع دور جدیدی از ترورها در لبنان خبر داد. با توجه به گذشته رابطه جعجع با رژیم صهیونیستی این اظهار نظر وی باعث نگرانی افکار عمومی لبنان شده است.

نشریه عمار شماره هشتادم


بالا
+ نوشته شده در شنبه 89 مرداد 2ساعت ساعت 2:33 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<      1   2