سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

از فتنه چه خبر

از فتنه چه خبر

عوامل میدانی فتنه اخیرا اقدام به نظرسنجی در برخی از شهرستان های استان تهران کرده اند.
اخیراً عوامل فتنه سبز ضمن پخش فرم نظرسنجی با مضمون ایده سبز در واگن های قطار شهری کرج خواستار تکمیل و ارسال آن به آدرس اینترنتی درج شده در اطلاعیه شده اند. البته فرم مذکور در فضای مجازی نیز منتشر شده است.
در متن فرم نظرسنجی آمده است « ... مهلک ترین ضربه از ابتدای حضور رژیم با حضور مردم اصلاح طلبان بر پیکره نظام وارد شد و باعث شعله ور شدن فروغی که چشم به راه اصلاحات داشتند گردید. آنچه که جنبش دنبال می کند اصلاحات سیاسی اقتصادی و اداره امور جامعه می باشد در واقع آنچه از بطن خواستگاه عموم مردم جهت سربلندی و رشد ایران عزیز می باشد سرنگونی نظام دینی می باشد.»
در این فرم نظرسنجی سه عنوان اصلی در فرم شامل : 1-آیا دولت در امور جاری مثبت - منفی عمل کرده است . تحت عناوین ( اداره امور جامعه ، نظام اقتصادی ، سیاسی ، حقوق زنان و ... ) 2-جنبش سبز ( اساس حرکت اصلاح طلبانه جنبش ، عملکرد سران جنبش ، وجود وب سایت ها و نشریات و ... ) 3-نظر خود شما در چگونگی اعتلای جنبش سبز چیست ( تغییر رهبر جنبش سبز ، نحوه سازماندهی و هدایت مردم و ... ) می باشد.
مقدمه این فرم نظر واقعی سران فتنه را که همان سرنگونی نظام و برآمدن نظام لائیک و سکولار می باشد را ذکر کرده است.
ایجاد ناامنی های امنیتی و سیاسی توسط امریکا و عوان و انصارش در داخل و خارج یکی از شیوه های بوده که همیشه آنها به دنبال آن بودند تا با ایجاد ناامنی نظام جهوری اسلامی را با مشکل مواجه سازند.
به گزارش «جوان آنلاین»،در این راه آمریکا برای رسیدن به این هدف از هر اقدامی برای برهم زدن امنیت ملت ایران استفاده می‏کند. اتفاقاتی که طی هفته‏های اخیر در سیستان و بلوچستان و کردستان رخ داده، همچنین حوادث و انفجارهای ماه پیش و در کنار اینها اقدامات و تحریم های شورای امنیت سازمان ملل، به روشنی گواه آن است که آمریکا و متحدان این کشور، از گسترش نفوذ و ارتقای جایگاه ایران در منطقه و جهان نگرانتر شده و اقدامات خود را برای برهم زدن امنیت ملی ایران تسریع کرده‏اند.
از سالها پیش، آمریکا برای سلب امنیت ملت ایران، توافقات گسترده ای را با گروههای تروریستی انجام داده است.
این گروهها که عبارتند از: سازمان منافقین، گروه پژواک ، گروه پ ک ک. گروه موسوم به جندالله، گروه خلق عرب و ... گروههای یاد شده، گروه‏های عملیاتی آمریکا هستند که مستقیماً به اقدامات تروریستی مانند کشتار مردم از طریق انفجار بمب، حمله به پاسگاههای نظامی در مناطق مرزی، هدف قراردادن نظامیان غیرمسلح در شهر (مانند انفجار اخیر در سیستان و بلوچستان)، ناامن کردن استانهای مرزی مانند آذربایجان غربی، کشتار مردم غیرنظامی برای ایجاد رعب و وحشت و اخاذی از اهالی و ... می‏پردازند. اما پس از ناکامی های اخیر آمریکا در رسیدن به اهداف خود که همان ایجاد ناامنی در ایران بود این کشور رویکرد جدیدی را در استراتژی های خود انتخاب کرده است.
در این تاکتیک جدید که امریکا همیشه با استفاده از گروه های ضدانقلاب و معاند مسلح سعی در ایجاد ناامنی های سیاسی و امنیتی داشت با رویکرد جدید خود نه تنها این گروه های تروریستی را بلکه برخی از اراذل و اوباش و سارقان حرفه ای را به ایجاد ناامنی های اجتماعی سوق داده است. به طوریکه طی چند روز اخیر اخبار ناامنی های اجتماعی در کشور شدت یافته است. به طور مثال افزایش تولید مواد مخدر، افزایش قاچاق کالا و ارز و به طور ملموس هفته های اخیر سرقت از طلا فروشی ها رشد قابل توجهی داشته است.
اهداف پشت پرده از ایجاد ناامنی های اجتماعی
آمریکا در یک هماهنگی کامل با سران فتنه این سناریو را طراحی نموده و اجرای بخش عملیاتی آن را برعهده گرفته است و بخش تبلیغاتی آن برعهده رهبران فتنه و رسانه های آنها می باشد.
آمریکا با ایجاد ناامنی های اجتماعی اهداف زیر را دنبال می نماید:
1- تخریب و فاقد کارایی نشان دادن نیروی انتظامی
2- ناتوان نشان دادن دولت در تأمین امنیت
3- القاء وجود فقر و بیکاری که زمینه ساز ناامنی های اجتماعی نظیر سرقت می باشد.
4- بی ثباتی اقتصادی در حوزه های مختلف
5- نارضایتی تراشی مردمی
این مجموعه اهدافی است که از سوی امریکا دنبال می شود تا در انتها بتواند به جامعه جهانی و افکار عمومی در داخل کشور اثبات نماید که تحریم ها اثر بخش بوده و توانسته است نظام را به زانو درآورد .البته این اهداف بدون کمک سران فتنه و رسانه های آنها امکان پذیر نمی باشد.

نشریه عمار شماره هشتاد و هفتم


بالا
+ نوشته شده در دوشنبه 89 مرداد 25ساعت ساعت 2:10 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




عمار

اخبار کوتاه

مژدگانا که گربه عابد شد!
 شماری از اعضای گروهک مرتد جبهه ملی به بهانه افطار روزه سیاسی، خود را به خانه عبدا... مومنی (از اعضای بازداشت شده گروهک ادوارتحکیم) دعوت کردند! ادیب برومند، هرمیداس باوند، کوروش زعیم و... دوشنبه گذشته به بهانه شرکت در مراسم افطار روزه سیاسی، خود را به منزل مومنی رسانده و مدعی همدردی شدند. تظاهر به روزه داری از سوی اعضای گروهک ملی-مذهبی در حالی است که این گروهک در سال های آغازین انقلاب برای لغو حکم قرآنی قصاص دعوت به آشوب و اردوکشی خیابانی کرده بودند و حضرت امام با هوشیاری و تیزبینی و شناخت سوابق این جریان در 25 سال قبل از انقلاب تاکید کردند این گروهک مرتد است. با این همه باید به نفاق جدید تبریک گفت که هر چند خودشان از دین فاصله گرفته و به حذف اسلام در جمهوری اسلامی تن دادند اما توانسته اند سران گروهک جبهه ملی را متظاهر به روزه داری کنند. بالاخره با عقب نشینی منافقین جدید از اصول اسلامی و از آن طرف تظاهر گروهک های ضددین به مسلمانی، می توان نقطه وسطی برای ائتلاف منافقین قدیم و جدید پیدا کرد!ظاهراً اعضای گروهک مرتد نهضت آزادی به این علت از میان همه عبادات، روزه را انتخاب کرده اند که روزه تنها عبادتی است که می توانند آن را بخورند!!


چرا هیچ آدم باشخصیتی به سمت ما نمی آید؟!
یک موسسه پوششی وابسته به آمریکا (تحت عنوان موسسه بین المللی مطبوعات) اکبر پونز را قهرمان مطبوعات معرفی کرد. آلیسون بتل مکنزی مدیر این موسسه که در آمریکا اقامت دارد، یکی از عناصر معاند با انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی است. سایت موسسه یاد شده دروغ پراکنی های اکبر پونز در دوره اصلاحات از جمله ترور شخصیت هاشمی رفسنجانی و برخی چهره های دیگر به بهانه قتل های زنجیره ای را بهانه ای برای تمجید از وی قرار داده است که ادعایی بی پایه است. چه آن که این مهره فراری پول آن عملیات تروریستی را بارها از محافل آمریکایی گرفته است و حمایت های اخیر از وی به خاطر آن است که اکبرپونز چند ماه پیش در گفت وگو با بی بی سی الهی بودن قرآن مجید را منکر شد و با تکرار اراجیف برخی عناصر صهیونیست و مرتد علیه پیامبرگرامی اسلام(ص)، عصمت انبیاء و ائمه را نیز زیر سوال برد و در خاتمه نوکری منکر وجود امام زمان(عج) شد. این رفتارهای انتحاری دقیقاً همان چیزی است که جریان های صهیونیسم مسیحی و بهائیت به دنبال آن هستند.
به تازگی بنیاد میلتون فریدمن نیز از خیانت های اکبرپونز تمجید کرده بود. فریدمن موسس بنیاد مذکور، از حامیان ژنرال پینوشه مهره جنایتکار و کودتاچی آمریکا در شیلی بوده است.
گفتنی است چند ماه قبل یکی از تحلیل گران آمریکایی در روزنامه USA TODAY نوشته بود ممکن است مردم آمریکا و اروپا از جایگاه افرادی مانند اکبر گنجی و محسن سازگارا و... اطلاعی نداشته باشند و غلوگویی رسانه ها و مجامع ما را درباره آنها باور کنند ولی این افراد در میان ایرانیان داخل کشور شخصیت های کم ارزشی هستند و رویکرد ما به آنها می تواند نشانه خالی بودن دستهایمان از دسترسی و جلب حمایت شخصیت های اثرگذار و مطرح ایران تلقی شود.

 

نشریه عمار شماره هشتاد و ششم


بالا
+ نوشته شده در شنبه 89 مرداد 23ساعت ساعت 1:58 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<      1   2   3   4      >