سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

عمار

 سیانیوز: اگر می خواهید آمریکا حمله نکند حکومت را به سبزها بدهید! (خبر ویژه)

سیانیوز تنها راه جلوگیری از حمله نظامی آمریکا به ایران را واگذاری دولت به اصلاح طلبان دانست!

پایگاه اینترنتی گویا (سیا) نیوز در مقاله ای به قلم فردی با هویت مستعار «ش-فردا» نوشت: «مشکل اصلی که عموماً از آن غافل مانده اند و یا کمتر به آن پرداخته اند، نه اثرات تحریم ها بر اقتصاد ایران بلکه جنبه تهاجمی و روح ستیزه جویانه در این تحریم هاست که بی شک هدف از آن زمینه سازی برای حمله نظامی است».

نویسنده در ادامه طی تحلیلی نبوغ آمیز! می نویسد؛ قبول دارد در صورت حمله به ایران مردم ایران جلوی آمریکا خواهند ایستاد ولی تأکید می کند آمریکایی ها مشکل مقاومت مردمی را حل کرده اند: «درباره ایران تحلیل استراتژیست های نظامی عموماً بر این اساس است که به علت احتمال بسیار بالای مقاومت مردمی و نیز مسایل و مشکلات دیگر همچون وضعیت سیاسی منطقه و شرایط جغرافیایی ایران و نیز مسأله حساس نفت و تأثیر یک جنگ دامنه دار بر قیمت جهانی آن، چنین عملیاتی هرگز نمی بایست با هدف اشغال نظامی صورت گیرد. واضح است که بمباران مراکز نظامی و هسته ای و سایت های موشکی هدف حملات هوایی و موشک هایی خواهد بود که توسط ناوگان آمریکا و از فواصل بعید شلیک خواهند شد. پس می توان گفت مقاومت مردم از دید طرفداران سناریوی حمله نظامی به ایران از ابتدا بر اساس چنین مدل و برنامه جنگی حل شده است». در مقاله ارگان فارسی سیا چیزی در این باره نیامده که تکلیف آمریکا با توان پاسخ دهی سهمگین ایران و خشمی که پس از هر نوع دست درازی سراسر جهان اسلام را فراخواهد گرفت، چیست؟ و آمریکایی ها که در همین حوالی در دسترس و تیررس ایران اسلامی هستند چه فکری برای آن روز کرده اند و یا رژیم صهیونیستی که به آسانی می تواند کانون آتشباری رزمندگان اسلام باشد چه خاکی بر سر خود خواهد ریخت؟! و...

جالب ترین نکته اما این است که نویسنده راه علاج همه این مشکلات (بخوانید خیالات) را در این می داند که جریان فتنه داخل ایران کار را به دست بگیرد. وی می نویسد: «چنانچه جنبش دموکراسی خواهی در فرآیند دستیابی به اهداف خود موفق شود تا قبل از اجرایی شدن طرح حمله نظامی فتح سنگر اول را که همان خلع ید از دولت احمدی نژاد است محقق سازد، آنگاه امید است که دولت میانه روی جایگزین آن امکان یابد تا مذاکرات با 1+5 را از بن بست خارج نموده و مانع از این فاجعه شود». در این مقاله پاسخی به این سؤال داده نشده که مگر در سبزها چه خصلتی هست که آمریکا با وجود آنها دیگر نیازی نمی بیند به خود زحمت بدهد و به ایران حمله کند؟!

گفتنی است برخی از خبرها و شواهد موثق حکایت از آن دارد که اینگونه تحلیل ها و تفسیرها را عوامل داخلی فتنه برای ابراز وجود! و یا به خیال خود، مرعوب کردن جمهوری اسلامی ایران تهیه کرده و در سایت های اختصاصی سازمان سیا- نظیر گویانیوز که وابستگی خود به سازمان سیا را نفی نمی کند- انتشار می دهند!

نشریه عمار شماره هفتاد و پنجم


بالا
+ نوشته شده در شنبه 89 تیر 26ساعت ساعت 3:22 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




گزیده ای از عمار ......

بالا
+ نوشته شده در چهارشنبه 89 تیر 23ساعت ساعت 2:28 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<      1   2   3   4   5      >