سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

گزیده ای از نشریه عمار....

در واشنگتن برگزار شد:
کنفرانس براندازی ایران از طریق جنگ سایبری

"کریستوفر جی پتریک" روزنامه‌نگار و ناشر آمریکائی طی گزارشی در آخرین شماره هفته‌نامه "امریکن‌فری‌پرس" می‌نویسد: اسرائیل می‌گوید که دولت ایران باید برانداخته شود. به همین خاطر شرکت‌های مزدور چند میلیارد دلاری آمریکا از دولت خواسته‌اند تا هزینه‌های مالی مورد نیاز برای انجام یک عملیات با فناوری بالا برای براندازی دولت ایران را تامین کند.

این گزارش می‌افزاید: در جریان کنفرانسی که اخیرا در واشنگتن با حمایت شرکت‌های بلندپایه "دفاعی" آمریکا برگزار شد، این سازمان‌ها متخصصان فناوری و نظامی بلندپایه‌ای را با هدف آموزش نیروهای ارتش و اطلاعات ایالات متحده گرد هم آوردند تا به آن‌ها بیاموزند که چگونه از اینترنت و دیگر ابزارها و نرم‌افزارها در جنگ سایبر علیه ایران استفاده کنند. پتریک با بیان این مسئله که رسانه‌های غالب آمریکا به ویژه از زمان انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته ایران با این ادعا که دولت این کشور مردم خود را تحت فشار قرار می‌دهد، بر طبل جنگ می‌کوبند، می‌افزاید: اما آیا واقعا می‌توان سران ایران را به دلیل توبیخ غرب و آرام کردن گروه‌های معارضی که قصد سرنگونی ایران را دارند، سرزنش کرد؟

وی افزود: در کنفرانس اخیر که از سوی شرکت مزدور "بنیاد عملیات‌های اطلاعاتی" و با حمایت مالی "نورتروپ گرومن"، "جنرال داینامیکز"، "سایک" (SAIC) و برخی دیگر از شرکت‌ها برگزار شد، چگونگی فعالیت نیروها برای مداخله در امور ایران، به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

نویسنده این گزارش با اشاره به آن که خود نیز در کنفرانس مذکور حاضر شده بود می‌نویسد: در این کنفرانس صدها مزدور، سرباز و روزنامه‌نگار، 150 افسر نظامی ارتش آمریکا و تعداد بسیار زیادی از تجار آمریکایی حضور داشتند. سخنرانان نیز بطور دقیق چگونگی استفاده از نرم‌افزارها و سایت‌های اینترنتی را برای کمک به گروه‌های موسوم به "اپوزیسیون ایران" که خواستار براندازی دولت ایران هستند، آموزش دادند.

نشریه عمار شماره شصتم


بالا
+ نوشته شده در سه شنبه 89 خرداد 4ساعت ساعت 1:4 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




گزیده ای از عمار .....

قطعه‌ای از بهشت (خاطراتی درباره شهدا)

امروز با: امام خامنه ای

درس اخلاق امام بعد از فتح خرمشهر

خرمشهر وقتی آزاد شد، خب، خیلی پیروزی بزرگی بود -آنهایی که درست یادشان هست، سال 61- خیلی کار عظیمی بود؛ هم از لحاظ سیاسی مهم بود، هم از لحاظ نظامی بسیار پیچیده و مهم بود، هم از لحاظ اجتماعی و نگاه عمومی و در دل مردم، چقدر مهم بود و تأثیر داشت. از همه جهت کار عظیمی بود. همه از جاهای مختلف آمدند. من آن وقت رئیس‌جمهور بودم. آقایان رؤسای جمهور چندین کشور -شش یا هفت تا کشور- آمدند این جا با ما ملاقات کردند و صریحاً به ما گفتند که الآن دیگر وضع شما با گذشته فرق می‌کند؛ بعد از این فتح بزرگی که انجام گرفت. یعنی اینقدر ابعاد داخلی و خارجی این حادثه عظیم بود. امام واقعاً یک معلم بود. امام یک معلم اخلاق بود. تا این حادثه عظیم، با این عظمت، با این حجم پیدا شد، از همان ساعت اول تو خیابان اثرش در روحیه مردم فهمیده شد، امام فوراً درد را احساس کرد، درمانش را بلافاصله داد: «خرمشهر را خدا آزاد کرد». این معنایش این بود که فرماندهان مسلحی که این همه سختی کشیده بودند، این همه رنج برده بودند، آن خون دلها را خورده بودند، چقدر شهیدهای خوب و بزرگ ما را در همین فتح بیت‏المقدس دادیم، بر اثر این همه مجاهدت، حالا این کار بزرگ انجام گرفته، اینها مغرور نشوند. سیاسیونی که در مسند قدرت نشسته‏اند، از این پیروزی بزرگی که در عرصه سیاسی برایشان پیدا شد، بر اثر این حادثه مغرور نشوند: «و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی‏».

نشریه عمار شماره پنجاه و نهم


بالا
+ نوشته شده در دوشنبه 89 خرداد 3ساعت ساعت 1:34 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<   <<   6   7      >