سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

اسلام ستیزی .........

دین اسلام را ما نشناختیم آنها شناخته اند که تمام تلاش خود رابرای حذف آن، منزوی کردن آن و تمام یپیروانش را دارند.

سنگسار حکمی بوده که از قدیم غربی ها برای خدشه وارد کردن به دین اسلام با استفاده از دروغ و فریببرای عموم جهن آن را به گونه ای نمود می دهند که این حکم را خشونت بار برای بشر نمایش دهند. حال اصلا از جزئیاتی دقیق که در این حکم وجود دارد هیچ سخنی نیست.

در فیلم سنگسار ثریا که بر پایه احساسات قوی بینده حرکت می کند جلوه ای از خشونت مردان هوس ران در مقابل  با همسران فدا کار خود را نشان می دهد که برای راندن بر هوس های خود این حکم را وسیله آن می دانند. فیلم به گونه ای پیش می رود که مستقیم چند نکته ر هدف خود برای ضمیر ناخود آگاه بیننده و خود آگاه آن قرار می دهد اول اسلام که با نماد های خدا، رسول، و ... مشخص است دوم حضرت امام و انقلاب که با تمثیل ها و عکس هایی مربوط به ایشان در ذهن القامی شود سوم کمیته (نیرو های انتظام و بسیج).

اینها در هدف خود تمامی مقدسات ایران را تحت عنوان سنگسار به میدان کشیده و هدف قرار داه اند که از آن حس تذرحمی که برای بیننده به وجود می آید استفاده کنند و تمامی آن را خدشه دار کنند.

نکته دیگر این است که در روند باسمه و تکراری فیلم مسیر به اتهام به یک زن ختم می شود که اصلا دفاعی برای او وجود ندارد و خود فرد هم برای دفاع از خود می گوید چرا با دخترتان، همسایه اتان، رفیقتان، زنتان و مادرتان این گونه رفتار می کنید!!!!!!!!!!! و خود را به جای تبرعه به نوعی معترف به گناه می نمایاند.

حکم سنگسار یکی از مهمترین و سخت ترین حکم هایی است که با شرایط بسیار خاص و ویژه برای زنان و مردانی که اقدام به زنای محصنه نمایند صادر می شود این حکم ضامن امنیت اجتماعی جامعه ایست که می خواهد خود و فرزندان خود را سالم و دور از بی عفتی و موارد شبیه به آن تربیت نماید. اینها این مسئله را ابه دو دلیل انتخاب کرده اند اول اینکه سنگسار در وهله اول بدون آن آنکه فرد زمینه قبلی داشته باشد بسیار بی رحمانه و خشونت آمیز جلوه می کند و دوم اینکه با از بین بردن این حکم علاوه بر تضعیف اسلام فساد حکم مقابله ای نداشته و بی بندو باری بهعنوان یک هدف برای بیگانه به راحتی قابل اشاعه می باشد.

 

که البته دین اسلام و احکام بسیار قوی آن مصصم تر و محکم تر ازآن است که این گونه فعالیت ها در ضمیر ملت هوشیار ایران باعث آن شود که مردم ما از دین اسلام دست کشند و خود را به جولانگاه انحطاتی که غربی ها اسیر آنند بفرستند. انشاء لله

نشریه عمار شماره چهلم


بالا
+ نوشته شده در چهارشنبه 89 اردیبهشت 8ساعت ساعت 3:41 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




گزیده ی نشریه عمار .....


روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز خبر داد:

آمریکا از تحریمهای عمیق ایران کوتاه آمده است ­

«‌اجرای ایده» تحریم­های وسیع و عمیق ممکن نیست، حمله نظامی نیز کارساز نیست، ایران مقاومتر از آن است که از ادامه پروسه هسته­ای خود عقب نشینی کند. بهتر است برای حفظ آبرو به حداقل­ها اکتفا کنیم. این مطلب برایند مشترک فضای محافل سیاسی و خبری آمریکا پس از مقاومت دیپلماتیک و رزمایش غرور آفرین و مقتدرانه سپاه پاسداران است.

روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز در تحلیلی متفاوت از هفته گذشته مطبوعات آمریکا نوشت: «با وجود اصرار آمریکا در چند ماهه گذشته بر لزوم تحریم­های "‌وسیع و عمیق" علیه ایران دولت اوباما ناچار شده از ایده تحریم­های عمیق و کشنده کوتاه بیاید. این روزنامه به نقل از یک مقام ارشد آمریکا افزود: وضعیت ایده آل آن بود که تحریم‌ها وسیع و عمیق باشد اما تحریم­های پیشنهادی حداقلی و غیر وسیع است. به گفته این مقام آمریکایی تحریم­های کامل نظامی و امنیتی و اقتصادی علیه تهران عملی نیست.» روزنامه واشنگتن پست نیز در تحلیل مشابهی نوشته است: مقامهای آمریکایی اذعان دارند فارغ از اختلافات موجود در شورای امنیت حتی تحریم­های کشنده نیز نمی­تواند تأثیری بر برنامه هسته­ای ایران داشته باشد. این روزنامه در ادامه تصریح کرده است: «‌دولت اوباما همه گزینه­ها در باره ایران را در نظر دارد. ولی گزینه نظامی را کنار گذاشته است. چرا که مقامهای سیاسی وا منیتی ارشد آمریکایی مکرر اعلام کرده­اند حمله نظامی در هر سطحی تنها می‌تواند فعالیت هسته­ای ایران را به تأخیر بیندازد و نه تنها مشکل را حل نمی­کند بلکه تحرکات ضد آمریکایی در منطقه را افزایش خواهد داد.»

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز با انعکاس گزارش مشابهی از وضعیت سخت آمریکا در پیش برد ایده تحریم‌ها با انتشار نتایج پژوهشی از وضعیت اجرایی بودن تحریم­ها و تعهد کشورها به آن با این بیان که تحریم­ها علیه ایران اجرایی نیست فاش کرد: «طبق اداره حسابرسی دولتی آمریکا بیش از 41 شرکت خارجی در بخش نفت و گاز ایران 680  شرکت اتریشی به عنوان عضو غیر دائم شورای امنیت با ایران همکاری تجاری دارند و اعتنایی به تحریم­‌های حداقلی قبلی آمریکا نکرده­اند تا چه رسد به تحریم‌های عمیق و وسیع.»

جوبایدن معاون رئیس جمهور آمریکا نیز از انصراف رژیم صهیونیستی از حمله به ایران خبر داد و اعلام کرد: «اسراییل طرحی برای حمله به ایران ندارد. میشل فلور معاون وزیر دفاع آمریکا هم در مصاحبه‌ای در سنگاپور تصریح کرد: حمله به ایران آخرین گزینه است و چنین گزینه‌ای برای آمریکا در آینده نزدیک مطرح نیست. این اظهارات در حالی است که فضای محافل سیاسی و خبری غرب، صهیونیستی و آمریکا با خبرهای حمله به ایران و تفاسیر برنامه‌ریزی شده و هماهنگ در این خصوص پر شده بود. اما نمایش و توانمندی‌ها و اقتدار نظامی در رزمایش پیامبر اعظم و برگزاری موفقیت آمیز آن در خلیج فارس تردیدهای جدی در میان مقامهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در موفقیت هر گونه حمله به ایران ایجاد کرد.

نشریه عمار شماره سی و نهم


بالا
+ نوشته شده در سه شنبه 89 اردیبهشت 7ساعت ساعت 3:33 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<   <<   6   7   8   9   10      >