سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترسیم شاخص ......!؟

گزیدهاز نشریه عمار ......

جلوه هایی از مبارزه سازماندهی شده با عفاف

«‌مشروبات الکلی، عریان شدن دختران و پسران و مصرف مواد روانگردان و تبعیت از الگوهای غرب و شبکه‌های مبتذل و مستهجن ماهواره‌ای روند رو به رشد خود را با هدف بدبخت کردن جوانان پایتخت آغاز کرده است.» این سخن را «سرگرد راستی» رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی در هنگام توضیح در باره بازداشت 100دختر و پسر جوان مست در یک دیسکو فساد موسوم به «شب هیاهو» در یک پاتوق قدیمی ییلاقات شمال شرق تهران بیان کرد. براساس گفته این افسر پلیس برنامه ریزی‌هایی مثل فروش مخفیانه بلیط این محفل فساد بدون ذکر نشانی و گماردن دیده‌بان‌های مجهز به بی‌سیم‌های «تاکی واکی» در مسیر جاده منتهی به آن برای زیر نظر داشتن تحرکات پلیس از ویژگی‌های این جمع شیطانی بوده است. این تنها یکی از پاتوق‌های فساد است. سرگرد راستی می‌گوید برخی از باغ تالارهای بزرگ پذیرایی و ویلاهای مناطق مرفه نشین لواسانات، فشم، فرحزاد ، دربند، درکه و.... به پاتوق‌های مجالس و پارتی‌های مختلط و لهو‌و‌لعب و میهمانی‌های شبانه در شهرستان شمیرانات تبدیل شده است.

حریم امنی که فتنه سال گذشته برای افراد فاسد ایجاد کرده همچنین به گسترش فعالیت فرقه‌های منحرف کمک کرده است. براساس یک بررسی خبرگزاری فارس یکی از این فرقه‌ها تی.اس.ام نام دارد که در ایران توسط زنی 50 ساله به نام « نوشین غ» اداره می‌شود. او نیز مرید فرد فاسق دیگری به نام «جمشید رضاحاجی اشرفی» ساکن آمریکاست. سمبل‌های این فرقه ساختگی معجونی از نشانه‌های  عرفان‌های دروغین شرقی و آمریکایی و نیز گروه‌های منحرف غربی است. شعارهایی مثل «‌عشق خداست» و دستوراتی مثل نگاه کردن به چشمان زن نامحرم و ابراز عشق به او در مقابل همسرش و در آغوش کشیدن یکدیگر (اعم از زن و مرد) نقاشی بدن برهنه خود و بازی کردن نقش زن فاحشه یا مرد هرزه از دیگر اعتقادات و رفتارهای پیروان این فرقه است. اشرفی رهبر فرقه، همواره از فردی یهودی آمریکایی به نام ایزاک به عنوان فرد مورد قبول خود یاد می‌کند.

یکی از دیگر پاتوق‌های زمینه ساز فساد کلاس‌های رقص در برخی از مناطق شمال تهران است که به صورت غیر رسمی و با تعیین قیمت هر کلاس در آگهی‌های غیر رسمی پیگیری و زمینه‌ساز رفتارهای وقیح در سطح جامعه و ترویج بی‌حجابی و بی‌بند‌وباری است. اخبار بی‌حجابی اجباری کارکنان و پوشش‌های نیمه عریان در برخی از موسسات خصوصی نیز سوژه گزارش‌های مخفیانه این روزهای برخی از رسانه‌های داخلی است.

روزگذشته 236نماینده مجلس در بیانیه‌ای با تأکید بر ضرورت تامین امنیت اخلاقی خواستار مقابله با بی‌حجابی و بی‌بندوباری در جامعه شدند. در همین حال وزیر کشور با اشاره به طرح عفاف و حجاب اعلام کرد که این طرح شامل مردان نیز خواهد شد.  

تبرئه مدیر مسئول روزنامه جوان و ادامه طلبکاری فتنهگران

حجت الاسلام رسایی نماینده تهران می‌گوید 80نماینده در نامه‌ای به قوه قضائیه از احضار برخی از روزنامه‌های مقابله کننده با فتنه سال گذشته، در کنار به نتیجه نرسیدن شکایت 140نماینده از سران فتنه انتقاد کرده‌اند. آنها همچنین قصد دارند از رسانه‌های افشاگر جریان فتنه که مورد شکایت قرار گرفته‌اند تقدیر کنند. روز گذشته جلسه رسیدگی شکایت میرحسین موسوی از سید نظام موسوی (‌مدیر مسئول روزنامه جوان) برگزار شد. طرح فقدان سابقه مبارزاتی میرحسین موسوی، کمک میلیاردی حزب کارگزاران به ستاد او، چاپ نطق قبل از دستور شهید دکتر حسن‌آیت علیه موسوی در مجلس اول و چاپ اظهارات یکی از نمایندگان آن دوره مجلس در باره ترور شهید آیت به هنگام انتقال اسنادی علیه موسوی، از جمله موضوعات شکایت موسوی از این روزنامه بود. البته هیئت منصفه پس از این جلسه رای به تبرئه مدیر مسئول روزنامه جوان از اتهامات مطرح شده از سوی میرحسین موسوی داد.

در همین حال فائزه هاشمی که در آشوب‌های سال گذشته بازداشت و سپس آزاد شد قوه قضائیه را به خاطر عدم رسیدگی به شکایت خودش و چهار فرزند دیگر آقای هاشمی رفسنجانی از رئیس‌جمهور مورد انتقاد قرار داده است. فائزه هاشمی این اظهارات را پس از دیدار خود و افرادی مثل فاطمه راکعی ومعصومه ابتکار (حامیان موسوی در انتخابات گذشته) با محمدرضا باهنر بیان کرده است. فائزه هاشمی که در روزهای اخیر به دلیل انتقاد از از احکام شرع مقدس مورد عتاب علمای دینی قرار گرفته است می‌گوید که دیدار با باهنر حول محور موضوعاتی مثل امکان ازدواج مجدد مردان و نیز کاهش ساعت کار بانوان و.... بوده است. این دیدار همزمان با طرح ایده «نزدیک شدن بخشی از اصلاح‌طلبان و بخشی از اصولگرایان» صورت گرفته است، طرحی که «‌فروزنده» سخنگوی جمعیت ایثارگران آن ر اتکرار طرح شکست خورده طرح وحدت ملی نامیده است.

این تلاش‌ها در حالی صورت می‌گیرد که موسوی به سبب رفتار لجوجانه خود همچنان مورد حمایت بخشی از ضد انقلاب معاند خارج کشور است. وی و همسرش درروزهای اخیر به دیدار خانواده جعفر پناهی -کارگردانی که خانه خود را به خانه تیمی و لوکیشن شکنجه و تجاوز ادعایی در زندان‌های جمهوری اسلامی تبدیل کرده بود- رفتند. روز گذشته علی رضا نوری‌زاده سلطنت‌طلب، همکار قدیمی لانه جاسوسی آمریکا در تهران و نیز سازمان موساد، با اشاره به اظهارات دوستان خود در باره سابقه نخست وزیری موسوی در دوران امام خمینی، خواستار حمایت همه جانبه از او شد و گفت: آقای موسوی که هشت سال نخست وزیر بود اکنون دیگر اعتقادی به آرمان‌های خمینی ندارد و از این رو باید حمایت شود.»

غرب نیز به حمایت از حامیان سلطنت‌طلب موسوی ادامه می‌دهد. خبرها از قصد وزیر خارجه آلمان برای اعطای جایزه دیگری به شیرین عبادی (‌حامی سرکوب مردم قم در قیام 19 دی 1356) حکایت دارد.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل:
احمدی نژاد توانسته جامعه بینالمللراباخودهمراه کند‌‌‌‌‌‌‌‌

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در تحلیلی از وضعیت این رژیم در میان کشورهای این سازمان گفت: اسراییل در بدترین وضعیت ممکن بسر می‌برد. کابریل شالیو که با روزنامه صهیونیستی جرزالم پست سخن می‌گفت، ‌با بیان این نکته که تحریم‌های سازمان ملل بر ایران هیچ تأثیری نداشته است افزود: بر خلاف توقع و آرزوی ما تحریم‌ها هیچ تأثیری بر ایران نداشته است و ایران حتی کوچکترین گزندی نیز از این تحریم‌ها ندیده است. این تحریم‌ها خیلی آبکی بی‌تأثیر و خنثی بوده است. وی امسال را به دلیل پیوستن دولت لبنان به شورای امنیت، سال سخت برای اسراییل دانست و ضمن سنگین قلمداد کردن گزارش گلدستون علیه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این باعث می‌شود که ‌افزایش ‌فشار به برنامه‌های هسته‌ای ایران بسیار دشوارتر شود.

نماینده رژیم صهیونیستی در بخشی دیگری از اظهارات خود اذعان کرد: الان دور چهارم تحریم‌ها را علیه ایران پشت سر می‌گذاریم. ولی ایران همچنان همه ما را به مسخره گرفته است و احمدی‌نژاد توانسته که جامعه بین‌الملل را تحت تأثیر قرار دهد و با خود همراه سازد.

نشریه عمار شماره پنجاهم


بالا
+ نوشته شده در دوشنبه 89 اردیبهشت 20ساعت ساعت 3:40 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




گزیده ای از نشریه عمار.............

بار دیگر معاوضه جایگاه متهم و شاکی:
محاکمه روزنامه جوان با شکایت سرانفتنه

محاکمه امروز مدیر مسئول روزنامه جوان، آن هم با شکایت میرحسین موسوی، «‌تغییر جایگاه متهم و شاکی» ‌را باردیگر در محافل سیاسی بر سرزبان‌ها انداخته است. این در حالی است که پس از ماه‌ها مطالبه مردم و شکایت بیش140نماینده مجلس برای محاکمه سران‌فتنه به نقطه خاصی از رسیدگی جدی قضایی نرسیده است. هر روز خبر جدیدی از حمایت سران‌فتنه از عناصر ضدانقلاب می‌رسد. درروزهای اخیر، رسانه‌ها، عکس‌های یادگاری دیدار‌های جداگانه موسوی، کروبی و تاج‌زاده با خانواده شیوا نظر آهاری -که از سال 1382 با یک تشکل وابسته به گروهک جنایتکار منافقین به نامه گزارشگر حقوق‌بشر همکاری داشته است- را منتشر کرده‌اند. این متهم که از اعضای تحریریه مجله «چلچراغ» متعلق به حزب مشارکت نیز بوده است، مدت‌ها به کار جمع آوری اطلاعات متهمان گروهک منافقین در زندان و خانواده‌های آنان و ارسال آن به سرپل آن گروهک مشغول بوده و در اغتشاشات سال گذشته به کار ترغیب جوانان به حضور در آشوب، کسب اطلاعات از درون پرونده‌ها از طریق اخذ وکیل و ارسال اطلاعات به گروهک رجوی و ... مشغول بوده است.

دیدار سران‌فتنه با خانواده این فرد درحالی صورت گرفته است که پیشاپیش، این اطلاعات از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط در اختیار سران فتنه قرار گرفته است. در روزهای اخیر چند نفر از اعضای گروهک  به اصطلاح ملی مذهبی به بهانه دیدار با خانواده طبرزدی در منزل وی به رایزنی برای برپایی آشوب در روز 22‌خرداد پرداخته‌اند. آنها قرار گذاشته‌اند که نماینده‌ای برای مذاکره با کروبی و موسوی و دادن قول کمک مالی و انسانی به سران فتنه تعیین کنند.

حمایت‌های ضد انقلاب از سران فتنه نیز همچنان پابرجاست. فردی به نام ناصر محمدی که از سلطنت‌طلبان سالخورده و معاون سردبیر نشریه سلطنت‌طلبان در لندن است گفته است: «آقای کروبی در مسئله روز کارگر در مصاحبه با اشپیگل گفت ایستادگی کنید و در صحنه باشید. به اعتقاد من شجاعت بسیاری زیادی به خرج دادند و اگر این راه باز باشد می‌تواند گشایشی بشود.» ناصر محمدی سال پیش در گفت‌و‌گو با صدای آمریکا تصریح کرده بود: «مشکل اصلی، اسلامی بودن جمهوری اسلامی است و مخالفت با ولایت فقیه نقطه مشترک اپوزیسیون به شمار می‌رود.»‌ البته بخش دیگری ازضد انقلاب عدم بازداشت سران فتنه را تدبیر جمهوری اسلامی برای ادامه سردرگمی اپوزیسیون می‌دانند.

در خارج از کشور دعوا بین ورشکسته‌ها ادامه دارد. از طرفی سایت مهاجرانی (‌جرس) مدعی است که تعدادی زیادی از کاربران سایت «بالاترین»، ماموران اطلاعاتی ایران هستند و از طرف دیگر مهاجرانی به خاطر سخنان اخیرش در باره پایبندی به قانون اساسی تحت فشار دیگر همپالگی‌های فراری‌اش قرار گرفته است.

نشریه عمار شماره چهل و نهم


بالا
+ نوشته شده در یکشنبه 89 اردیبهشت 19ساعت ساعت 3:0 عصر توسط عمار نظرات ( ) |




<      1   2   3   4   5   >>   >